NUFF NANG !

TWEET-TER

Monday, February 25

不开心!!!

刚刚有个朋友告诉我....
jf问他认识我吗...?
美吗...?
还叫他来追我呢....
可以告诉我那是什么垃圾话吗....
没有他我就一定需要另一个男生吗...?
他有另一个目标不代表我也需要....
可怜我吗...?
我不需要....
我真的不需要....
就算放不下也是我的事!!!!!!!!!
一点也影响不到他....
又没烦他....
关他什么事啊...????
真的有点讨厌他.....
不好意思....
今天被我骂了一顿的朋友....
我不是骂你的....

只是心情不好发泻一下下...
对不起....

1 comment:

Anonymous said...

no need to be so upset 'bout it!
thgs will be alrite,though I don't know u well but as a normal girl just like u...I thk maybe sometimes god will let us knew why this kinda thgs will happened to us... I've treated by a frenz just liked u b4! I'm freakin mad also but what can I do,anythgs will be end if we don care 'bout it!!!! ^^